Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~julala | użytkownik

imię i nazwiskoJulia adresOpole zarejestrowany04.09.2006 @14:49:45 ostatnio na stronie25.01.2012 @02:32:18

Profilowe uchwycone przez pewną Monikę.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu11155339
digarty21 komentarze277 posty na forum2

komputer / sprzęt
Zenit , Sony DSC H7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~KonradCzernik    25.01.2012 @13:00:55
A widzisz, dzieki- tak na odmianę ciachniete Lubię ten styl ostatnio. I stosuję czasem w pracy takie zajawki.
~KonradCzernik    23.07.2011 @13:02:05
Heh, no ba, życie życie... Leżysz se pod drzewem, a tu rudzielec przychodzi i coś chce! ;P
~KonradCzernik    13.02.2010 @19:31:21
E tam tępe spojrzenie, cud miód bystrzaczek! Zaraz dorysuję drugą część
~KonradCzernik    14.01.2010 @23:26:56
Oj tam, laska ćpa przeca! A że kolory? nie wiem, a nie jest w skali szarości?
~KonradCzernik    13.01.2010 @22:44:24
Wogóle nie moja kolorystyka, nie mój stajl, nie moje to chyba całe... Ale cóż począć jak trza coś zmienić. Bo inaczej stać będę i będę. I dziękuję za to "jak zawsze" : ) Mua!
~mieszkom    30.11.2009 @00:23:13
fajne masz to profilowe, takie beztroskie lata 70-te
_______
pozdrawiam
~patyyk    28.11.2009 @23:42:31
Znaczy chodzi ci o to kto jest na zdjęciu?:D

Mój brat
+Lloth    17.11.2009 @18:03:22
Juz od dawna wisza na serwerze w temacie o zlocie.
Konradi juz je widzial ;

http://arachneae.net/helolin/Helo%b3in.zip

_______
Pajonk!
~STEES    01.11.2009 @17:42:22
no u mnie spoczuś wszystko toczy się tempem luźnym, na spokojnie a plastyczniaka też mi trochę brakuje
+Lloth    01.11.2009 @17:18:05
A tak, musze je sciagnac na dysk :
_______
Pajonk!
!GrzegorzPrzybys    01.11.2009 @17:01:51
Dzień dobry,dzień dobry
~STEES    30.10.2009 @17:11:49
a dziękuje dziękuje za miłe słowa tutaj widze ze tez odwaznie i do przodu a jak tam we wroclawiu sie studiuje:D
~patyyk    28.08.2009 @12:25:29
Powiedzmy, że od podstaw Większość elementów przerysowałem z jakichś zdjęć.
~STEES    27.05.2009 @10:08:43
o witam
~patrykadiusz    13.05.2009 @19:05:18
w końcu ktoś zauważył ;p. w sumie digart to portal dla fotografów także modelki ciężko tu znaleźć. ale widzisz w końcu ktoś zauważył ;p. nie ma się czego bać. to nic strasznego ;p.

z czasem będą wychodziły coraz lepsze
~patrykadiusz    12.05.2009 @23:29:59
a masz w planach swych przyjazd do Krakowa lub Bielska ? Ja mam zawsze czas, także nie ma problemu

Nie znam sie na modelowaniu, ale też mogę zaoferować siebie do pozowania ;p.
~patrykadiusz    12.05.2009 @21:46:17
zawsze możesz przyjechać ;p

zapraszam
~Justyna1987    07.02.2009 @19:20:38
Świetnie, dzięki :D
Link oczywiście będzie
~Justyna1987    05.02.2009 @13:53:16
Hej
Miałabym do Ciebie wielką prośbę...czy zgodziłabyś się, żebym zainspirowała się jednym z Twoich zdjęć do namalowania akwarelki?:D
Interesuje mnie fotka "Wenecja Zenitem"...malunek prawdopodobnie(o ile wyjdzie ) będę zamieszczała na innym portalu i oczywiście mogę dać pod nim linka do Twojego zdjęcia....jak wolisz....
~KonradCzernik    16.12.2008 @11:14:46
już nie obijam!
~KonradCzernik    29.10.2008 @23:09:36
No no, ona już próbowała kiedyś coś takiego. No a to nie pani O. ale słuchając jej to zrobiłem... Dzienks, Musze Cie kiedyś poznać, ja tez mam dwanaście lat...
~Samine    17.10.2008 @15:10:20
a no... wczoraj właśnie odbył się wernisaż z m.in. mymi oddaniami się ... malowaniu oczywiście
~KonradCzernik    14.10.2008 @14:39:14
dawno viurka nie widziałaś! Słabo postaja kolejne drafty... A fanko, zobaczymy sie w piąteczek pewnie ;D
~magdaXD    26.08.2008 @09:45:57
No w koncu kolory tenczy pozdrowienia
~Muslii    15.07.2008 @22:10:56
masz kolczyk masz
i ciesze sie niezmiernie z tego powodu - wiesz, ze chcialam.

kota tez mam!
malego... tyci tyci.
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt